چوب یکی از جذاب ترین متریال هایی است که می توان در دکوراسیون داخلی از آن استفاده کرد، طراوت و نشاط طبیعت را به دکوراسیون خانه می آورند و وجودشان گرمای خاصی به فضای داخلی خانه می بخشد. و از چوب می توان به طرق مختلف در خانه استفاده کرد، می توان از آنها به عنوان جا شمعی چوبی  و گلدان  و … استفاده کرد. 

انواع دکوری چوبی خاص و شیک

نمونه های دکوری چوبی در بازار موجود است و هر دو بسیار زیبا و کاربردی هستند و جلوه خاصی به خانه شما خواهند داد. در این قسمت نمونه هایی از الگوهای دکوری چوبی را مشاهده می کنید که می توانید طبق سلیقه خود از آنها استفاده کنید.

خرید دکوری چوبی

قدیمی ترین دکوراسیون چوبی مربوط به مبلمان، تخت، کابینت یا قفسه کتاب است. امروزه این دستگاه ها دارای طراحی های جذاب و چشم نوازی هستند و انتخاب از بین آنها سخت شده است. توجه داشته باشید که اگرچه این نوع دکور اکثراً وینتیج و کلاسیک است، اما به یک سبک محدود نمی شود. امروزه حتی در خانه های مدرن نیز می توانید ردپای چوب را در طراحی داخلی پیدا کنید.

خرید دکوری چوبی
خرید دکوری چوبی

سبدهای چوبی در آشپزخانه

این یکی از بهترین راه حل ها برای قرار دادن وسایل اضافی است، اما اگر به دنبال مکانی در خارج از کابینت هستید، فضایی در کابینت ندارید یا می خواهید وسایل اضافی را مرتب کنید که سیب زمینی و پیاز را مرتب می کند، پس ما به شما توصیه می کنیم. سبدهای زیبا که روی دیوار آشپزخانه شما نصب می شود یا داخل قفسه آشپزخانه شما قرار می گیرد، با هر چیزی که می خواهید پر شده و با چوب مشخص می شود، یک دکوراسیون داخلی نیز می باشد. آشپزخانه خود را تحت تاثیر قرار دهید و از وسایل زیبای دکوری در خانه خود استفاده کنید. خرید دکوری چوبی را از دست ندهید.

 ظروف و تم اتاق غذاخوری چوبی

خرید دکوری چوبی اتاق ناهارخوری یکی از آن فضاهایی است که می توانید ساعت ها در آن بنشینید و با آرامش از وعده های غذایی خود لذت ببرید که در آن باید از چیزهایی استفاده کنید که به نظر شما مفید و موثر است .می توانید به جای نصب ظروف چینی قدیمی، دیوار پشت میز ناهارخوری را با ظروف حصیری زیبا تزئین کنید.

خرید جا شمعی چوبی

هنگامی که با عناصر ظریف و جذاب مانند شمع های چوبی ترکیب می شود، به سادگی نمی توانید از کنار آنها بگذرید. از نجار محلی بخواهید که قسمت بیرونی را اصلاح کند و سوراخ هایی به اندازه شمع های گرم داخل آن ایجاد کند. خرید جا شمعی چوبی زیبایی خاصی به دکوراسیون منزل شما خواهد داد.

چوب ماده مناسبی برای نگهدارنده شمع است. ترکیب چوب به عنوان یک ماده طبیعی با شمع یادآور گذشته های دور و افرادی است که از مواد طبیعی برای روشنایی خانه های خود استفاده می کردند. امروزه از چوب های مختلفی برای ساخت جا شمعی استفاده می شود. البته فرقی نمی کند که چوب چه نوع درختی باشد یا چقدر محکم و سخت باشد.

 چوبی از شمع های کلاسیک گرفته تا طرح های مدرن و امروزی.تعدادی جا شمعی چوبی از ام دی اف وجود دارد. به این ترتیب ورق های نازک ام دی اف به طرح های مختلف بریده شده و در نهایت محفظه ای برای قرار دادن شمع در آن ایجاد می شود.

جاشمعی چوبی در طرح ها و ابعاد مختلف قابل ساخت می باشد. جاشمعی ها بسته به سلیقه افراد سبک های زیادی دارند.

گلدان دکوری جاشمعی چوبی
گلدان دکوری جاشمعی-گلدان

 ساعت های حصیری چوبی

حصیر ضخیم زیبا هستند و به دلیل انعطاف پذیری که دارند می توان از آنها برای ساخت لوازم خلاقانه و زیبای دکوری استفاده کرد. حصیر ضخیم بگیرید، معمولاً این هاا در گل فروشی ها یا بازارها پیدا می شوند، گل پیدا می شود، یک تکه چوب نازک پیدا کنید، با دست یا لیزر برش دهید، صفحه ها و عقربه ها را ببرید و یک موتور ساعت از ساعت فروشی بخرید تا این ساعت زیبا را بسازید.

شاخه های چوب خشک

شاخه های مرده درخت را می توان به روش های مختلفی مورد استفاده قرار داد. یک شمع کریستالی ساده را با شاخه های درختان خشک تزیین کنید تا در هنگام سوختن شمع در داخل، تحت تاثیر آن قرار بگیرید. یه حس رویایی تزیین قاب با شاخه های خشک شده می تواند همخوانی خوبی با این مجموعه داشته باشد.

 برخی از تجهیزات چوبی فراتر رفتند و تقریباً تمام اتاق را از دیوار تا سقف تا زمین با چوب پوشانده بودند. مطمئناً مزایای زیادی دارد و نوعی ذخیره گرما محسوب می شود.انسان ها همیشه در تلاش هستند تا عناصر طبیعت را در زندگی خود حفظ کنند، زیرا همان عنصر چوب می تواند برخی از این نیازهای ذاتی را برآورده کند.

خرید گلدان چوبی

گلدان های چوبی یکی دیگر از عناصر مهم در دکوراسیون منزل و محوطه سازی هستند. این مکان ها مکان های عالی برای رشد گل و گیاه هستند. محل گلدان چوبی در طراحی و اجرای دیوارهای سبز، روف گاردن یا بام سبز، باغ و سایر مناطق استفاده می شود. چوبی این استفاده از ظروف بسیار رایج است و تاثیر قابل توجهی بر محیط زیست دارد. به خصوص اگر ظرف چوبی با محصولاتی مانند چوب پلاستیک ساخته شده باشد و برای طبیعت مفید باشد.

واحدها از نظر طراحی بسیار شیک و منحصر به فرد هستند و به همین دلیل گزینه مناسبی برای دکوراسیون و محوطه سازی هستند. خوشبختانه صندلی ها اشکال و اندازه های مختلفی دارند. همچنین از این آیتم می توان برای جمع آوری چندین جعبه گل چوبی استفاده کرد. اگر می خواهید چندین گلدان و باکس گل را در یک مکان قرار دهید، بهتر است از دستگاه پرظرفیت استفاده کنید.زیرا گلدان های چوبی در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند. خرید گلدان چوبی از دست ندهید.

گلدان دکوری جاشمعی چوبی
گلدان دکوری جاشمعی

شلف های گلدانی چوبی در طراحی تزئینی

بهره گیری از تزئینات دیواری که برای نگهداری مناسب هستند نیز نمونه هایی از عناصر مهم در چیدمان های دکوراسیون هستند. تصاویر پس زمینه چوبی به دلایل مختلف سرگرم کننده هستند. این گلدان ها کوچک هستند. این مشکل برای جلوگیری از آسیب به گل ها و گیاهان بسیار مهم است. گلدان های گوشه خانه ممکن است آسیب ببینند. این صدمات در سفرهای معمولی رخ می دهد. بنابراین فلاور باکس چوبی انتخابی مناسب برای نگهداری گل و گیاه اما با فضای کافی برای رشد آنهاست.

نکته مهم دیگر این است که اکثر خانه های مدرن فاقد فضا هستند. بنابراین ممکن است فضای بسیار کمی برای نگهداری گل و گیاه در محیط خانه خود داشته باشند. با استفاده از کاغذ دیواری چوبی می توان این حفره ها را در بستر مناسبی جمع آوری کرد.

دکور چوبی را می توان به روش های مختلفی استفاده کرد، از آشپزخانه گرفته تا اتاق خواب، اتاق نشیمن و حتی حمام.

این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *